Nieuw Gereedschap (Patrick)

Gepubliceerd op 31 december 2021 om 12:30

Nieuw Werk = Nieuwe Motor, is blijkbaar mijn moto...

Nieuwe job betekent verandering, zo ook naar mobiliteit toe. Lang gezocht wat nu het beste zou zijn, trein, fiets, auto, step, .... maar uiteindelijk gekozen voor de tweewieler met luchtgekoelde verbrandingsmotor. 

Keuze gevallen op:

Moto Guzzi V85 TT.

De V85 TT staat klaar om mij te begeleiden tijdens het dagelijkse woon- en werkverkeer en op avontuurlijke reizen.

https://www.vramotors.be/site/zojuist-de-deur-uit/2021/731-steenokkerzeel-patrick-v85tt.html 

Technische Gegevens:

Motor Dwarsgeplaatste 90° V-twin met twee kleppen per cilinder (titanium inlaat).
Koeling Lucht.
Cilinderinhoud 853 cc Boring x slag 84 x 77 mm
Max vermogen aan de as: 76 pk (56 kW) - 7.500 toeren/min
Max koppel aan de krukas: 82 Nm - 5.000 toeren/min.
Verbruik 4,9 l/100 km
Versnellingsbak 6 versnellingen
Brandstoftank 23 l (5 l reserve).
Hoogte van zadel 830 mm.
Droog gewicht 209 kg.
Voorste ophanging Hydraulische upside-down telescoopvork Ø 41 mm, met instelbare veervoorspanning en veerweg.
Achterste ophanging twee-armige achterbrug met enkele schokdemper aan de zijkant (R) met instelbare veervoorspanning en veerweg
Voorwiel Tubeless met gekruiste spaken, 19" 110/80.
Achterwiel Tubeless met gekruiste spaken, 17" 150/70.
Voorrem Dubbele Ø 320 mm roestvrijstalen zwevende remschijf, radiale Bremboremklauwen met 4 tegenoverliggende zuigers.
Achterrem Roestvrijstalen schijf Ø 260 mm, zwevende remklauw met twee zuigers.
Uitrusting TFT-display, full LED-verlichting, Ride-by-Wire, 5 rijmodi (Road, Rain, Offroad, Sport, Custom), cruisecontrol, handkappen, aluminium motorbescherming, MGCT
Moto Guzzi tractiecontrole, standaard tweekanaals ABS.
Kleur:  Monochroomversies: Nero Etna (zwart).

Opties: Aluminium Panniers 33lt/38lt, Heated Handgrips, Central Stand, Engine Guard

Reactie plaatsen

Reacties

Er zijn geen reacties geplaatst.